Barneklær og Interiør AS
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kjøpsbetingelser

Handel av babyklær, barneklær, ungdomsklær og barnesko.

1. Leveringstid
Du skal få ditt produkt raskt! Vi gjør derfor vårt beste for å sende pakkene fra Sam&Sofie ut så fort som mulig, normalt samme dag eller dagen etter at ordren er godkjent. Vi bruker Posten Norge AS for å levere våre pakker så raskt som mulig.

2. Frakt og omkostninger

Du kan velge mellom å få pakken levert rett hjem i postkassen eller hente den i butikk, eller bestille den levert rett hjem på døren på kveldstid.  Du bestemmer selv - og gjør valget under fraktalternativer i kassen vår.  Alle ordre over 1000,- har gratis frakt ( vi bestemmer fraktmåte når det er gratis for deg ) 

På ordre under 1000,- betaler du faste beløp ;  59,- for pakke i postkassen, 99,- for pakke hentet på postkontoret eller 169,- for pakke levert på døren på kveldstid.


3. Rabatter
Fra tid til annen  har vi både kampanjer og rabatter. Følg med på facebook-gruppen vår. http://www.facebook.com/pages/SamSofie/128810340499698?ref=ts   Alt vil meldes der. I tillegg skriver vi om slike ting på bloggen og i nyhetsbrevet.


4. Hvordan betale.
Vi gir deg mulighet til å velge mellom flere betalingsformer:

-Vipps

- Klarna faktura - enten 14 dagers kreditt eller kontoløsning med lenger betalingstid

-Betal med kredittkort via BBS-bankaccept, dvs Visa eller Mastercard.


5. Angrefrist/Returrett
Som kunde av vår nettbutikk har du alminnelig rettigheter ved kjøp og retur av varer. Du har 14 dagers angrefrist jf. Angrefristloven vedrørende netthandel og postordre. Retur av varer skal foretas i originalemballasjen. Varen må ikke være brukt eller ødelagt. Gi oss en kort beskrivelse hvorfor du angrer på kjøpet.
Returporto betales av kunden. Her har du altså mulighet til å bestille , få varen hjem på døren, prøve, kjenne, se og lukte - og evt returnere varene dersom du ikke liker dem av en eller annen grunn. Kostnaden er kanskje ikke høyere enn det du ville brukt på å reise til en butikk heller ? 

Ønsker du å bytte til en annen størrelse ?  Da sender vi deg det nye produktet uten fraktkostnad.
Hvis returen skyldes feilleveranse eller produktfeil, refunderer vi returportoen.  NB! Returer må IKKE sendes i postoppkrav. Varen erstattes med et nytt produkt hvis det er en reklamasjonssak.

6. Transportskade
Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til Posten Norge AS.  Det er viktig at det gjøres omgående.  

7. Ikke mottatte pakker.  

Om du ikke har mottatt pakken din noen dager etter at den er bestilt er det viktig at du etterlyser den.  Pakker som ikke er meldt savnet 1 måned etter at de ble bestilt erstattes ikke.

Dersom du har spørsmål knyttet til dette eller andre ting, er du velkommen til å kontakte oss på sissel@samsofie.no 

8. Vi er mennesker som jobber her , og vi er ikke 100% feilfrie dessverre.  En sjelden gang kan vi ha lagerfeil og ikke klare å levere produktet du har bestilt.  Det kan skyldes mange ting som f.eks tastefeil , feil inntakskontroll, produkter lagt på feil lagerlokasjon, svinn etc. Vi forsøker alltid å orientere deg om slike ting raskt og tilby deg en erstatningsvare eller rabattkode  - men feil kan altså oppstå. 

 

Trykk ENTER for å søke